יום שני, 8 באוגוסט 2011

תחרות הסלבריטאי האחראי

לפני כמה שבועות כתבתי כאן על להקת רוק אחראית - Dave Matthews Band - שפועלת בשיתוף עם חברת UPS לאיזון פחמני של סיבוב ההופעות הנוכחי שלה. בסוף אותו פוסט רשמתי שלא רחוק היום שבו ידווחו מוסיקאים ואישים אחרים על פעילות האחריות "התאגידית" שלהם...

אז אמנם בראנג'לינה עדיין לא פרסמו דוח אחריות תאגידית, אבל יוזמה אחרת שנתקלתי בה לוקחת את נושא האחריות של סלבריטאים לרמה אחרת לגמרי... בימים אלו מתקיימת הצבעה לקראת בחירתו/ה של הסלב האחראי/ת, יוזמה של INTERNATIONAL GREEN AWARDS , ארגון ששם לו למטרה להכיר ולהוקיר אסטרטגיות ופעילויות המקדמות ביצירתיות נושאי קיימות שונים.

בשנים האחרונות סלבס רבים פעילים למען מטרות שונות, חברתיות וסביבתיות - תוך שהם תורמים כספים רבים, מקימים קרנות, מתנדבים בעצמם, או מהווים דוגמא אישית לחיים ברי-קיימא.
החיבור בין מעמד הסלבריטי לאחריות החברתית והסביבתית שלו הוא טבעי ומתבקש לאור העובדה שסלבס בימינו הם מותג בפני עצמו, ובעלי השפעה רחבה על הציבור - אם זה ילדים שמעריצים אותם, מבוגרים שמחקים אותם או הצוותים שעובדים איתם או בשבילם. מעבר לזאת, הם לעתים מגלגלים רווחים שלא יביישו חברות גדולות (או אפילו כמה מדינות).

רשימת המועמדים בתחרות הסלב האחראי/ת מורכבת מ- 15 מוסיקאים, שחקנים, דוגמניות, ואפילו שייחים שתורמים את חלקם בצורה זו או אחרת לטובת עולם בר-קיימא. הקהל מוזמן לבחור את הסלב שמועדף עליו באתר התחרות.


אז בהצלחה לסלבס המועמדים - May the best man/woman win...
ולאלה שלא מועמדים (ג'ורג' קלוני - רבת עם מישהו?)
אני יכולה להציע חלופה - דוח אחריות סלבריטאי, אני במקרה מכירה מישהי שיכולה לכתוב אותו...

איריס רקוביצקי
ביונד ביזנס


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה