הפעילים מפזרים הודעות על מוצרי החברה בסופרמרקטים ברחבי ארה"ב, הקוראים לקונים לא לקנות את המוצרים. בנוסף, יש בהודעה ברקוד שניתן לסרוק ע"י טלפון נייד, ובאמצעותו יכולים צרכנים "לחתום" על עצומה נגד Hershey.
יוזמה זו היא אחת מיני רבות שמתרחשות כיום בעולם נגד חברות שונות ומוצריהם ה"לא אחראים", ורק מראה שחברות היום כבר לא יכולות להתנהל במנותק מהצרכנים (כן, תנובה ושטראוס - למדתם את זה בדרך הקשה...), ושאם האחריות והשקיפות לא תבוא מבפנים היא תבוא מבחוץ... וזה פחות נעים לחברה...
איריס רקוביצקי
ביונד ביזנס
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה