יום חמישי, 1 בינואר 2015

שנת 2014 - סיכום השנה של ביונד ביזנס

2014 היתה שנה עסוקה... אבל מאוד מהנה ומספקת!הנה רק מדגם מתוך כל מה שעשינו – 10 דברים שאפיינו את השנה החולפת בביונד ביזנס:

1 אתר חדש!
בחודש האחרון השקנו אתר חדש, יפה וידידותי למשתמש, אשר מרכז מידע רב על חברת ביונד ביזנס ועל עולם האחריות התאגידית. בקרו אותנו באתר.

2 ספרים
במהלך 2014 פורסמו שני ספרים חדשים שאיליין כתבה בשבילם פרקים ספציפיים:
 The Business Student's Guide to Sustainable Management: Petra Molthan-Hill
Principles of Responsible Management : Oliver Laasch, Roger N. Conaway  

3 סקירות ספרים ב- CSR Books Blog.
ב- 2014 איליין כתבה סקירות על שלושה ספרים בנושאי אחריות תאגידית:

4 תחומי ייעוץ
ב- 2014 המשכנו להציע ללקוחותינו את הנסיון, הידע והמחויבות שלנו בארבעה תחומי אחריות תאגידית עיקריים: שיח עם מחזיקי עניין, מהותיות, אסטרטגיה ודיווח. קראו עוד על השירותים שלנו בעמוד תחומי ייעוץ באתר.

5 מדינות
במהלך 2014 איליין כהן הנחתה אירועים, כנסים והרצאות בחמש מדינות שונות.

6 חוות דעת
ב- 2014 פרסמנו ב-  Ethical Corporation magazine שש חוות דעת על דוחות אחריות תאגידית של חברות שונות.

7 דוחות G4
ב- 2014 המשכנו לקדם את המעבר של חברות, ובעיקר של הלקוחות שלנו, להנחיות הדיווח החדשות GRI G4. ליווינו השנה 7 לקוחות בפרסום דוחות  G4.

8 עקרונות האתיקה של ביונד ביזנס
גם במהלך 2014 המשכנו לנהל את הפעילות שלנו על פי עקרונות האתיקה שלנו. במסגרת המחויבות שלנו לאחריות חברתית וסביבתית השתתפנו ביום התנדבות עם ארגון לקט, תמכנו ביוזמות להעצמת נשים בקהילה, מחזרנו כל מה שאפשר, ואיזנו את פליטות הפחמן שלנו דרך יוזמת האנרגיה הטובה. קראו עוד על האתיקה שלנו באתר ביונד ביזנס.

9 דוחות ללקוחות
זו היתה שנה בה ליווינו תשע לקוחות ממקומות שונים בעולם בפיתוח ופרסום של דוחות האחריות התאגידית שלהם – שבע מתוכם דוחות GRI G4, אחד G3, ואחד נוסף לא GRI.
העבודה שלנו עם לקוחות אלה כללה בחלק מהמקרים גם תהליכים מעמיקים של התייעצות עם מחזיקי עניין, או פיתוח אסטרטגיה. ניתן לעיין בדוחות בעמוד דוחות עבור לקוחות באתר ביונד ביזנס.

10 הציון אליו אנו שואפים
השנה, כבכל שנה, שאפנו להתנהל בצורה הטובה והאחראית ביותר כחברה, ולתת את השירות הטוב ביותר עבור הלקוחות שלנו. גם בשנה הבאה נשאף תמיד לקבל את הציון 10!

שתהיה שנת 2015 טובה, מהנה ומלאת אחריות ושקיפות!


איריס רקוביצקי
ביונד ביזנס




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה