יום רביעי, 27 ביולי 2011

מחאת הנייר המיותר

לרשימת התלונות של הצרכנים נגד חברות הסלולר מצטרפת תלונה נוספת שאני חושבת שהיא ראויה למאבק ולמחאה בפני עצמה... מחאת הנייר המיותר (אפילו יש כבר סיסמא למאבק)...

איליין כהן התייחסה בבלוג שלה לנושא הכאוב של דואר מיותר שהיא מקבלת מחברת הסלולר שלה, פלאפון, ששולחת לה כל חודש שבע מעטפות עם חשבוניות לשלושה טלפונים, מודם אחד ומיקרו סים - כולם רשומים על שמה.
כולנו מכירים את הערמות של הניירת שפעם היינו שומרים "למקרה ש" (עשו לנו טעות ונצטרך לריב איתם), אבל היום הכל שמור אונליין, חודשים ושנים אחורה. אז למה חברות מתעקשות לשלוח לנו את כל הניירת הזאת, כשאפשר לחסוך את הכסף על ההדפסה, המעטפות, הבולים והמשלוח ולהעביר את החיסכון הזה לצרכן?

איליין לא הסתפקה בלשאול שאלות רטוריות, ושלחה מייל לשירות לקוחות כדי לקבל תשובות אמיתיות ולנסות להציל איזה יער גשם שפלאפון ברגעים אלו צורכת. מענה אוטומטי הבטיח לה התייחסות תוך 7 ימי עבודה, ועל זה נשאל - למה 7 ימי עבודה?
מדובר כאן על email לא על snail mail... למרות שזה לא יפליא אם איליין תקבל תשובה לשאלה שלה על חיסכון בניירת בדואר, בדואר...

לפלאפון אין אסטרטגית אחריות תאגידית כמו לסלקום ואורנג', שגם מדווחות על הפעילות שלהם בנושא.
אבל בשביל לנהוג באחריות סביבתית ועם קצת הגיון בריא לא צריך אסטרטגיית אחריות תאגידית...

איריס רקוביצקי
ביונד ביזנס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה